sobota 18. srpna 2012

meruňkové knedlíky

příprava na pracovním stole
Díky bohaté večeři v indické restauraci jsem celý den neměla moc hlad, ale něco sladkého bych si dala, ale co? Rozhodla jsem se, že si uvařím meruňkové knedlíky. Na internetu jsem našla recept, na trhu koupila meruňky, ve skříňce našla mouku - vypadala jako polohrubá, jen byla hnědší. Dokonce jsem sehnala i kvasnice - v prášku. Vše jsem podle receptu smíchala a čekala, až začně těsto kynout. Čekala, čekala a ...NIC! Tak jsem přidala mléko a znovu čekala. Těsto se trochu pohlo a tak jsem usoudila, že je to dostatečné pro to, abych do něho zabalila meruňky. Netuším, kde se stala chyba. Těsto nebylo vůbec mazlavé a táhlé, ale krásně se drobilo a lepilo na ruce.

finální verze
Trochou násilí jsem ho přece jenom přeprala a udělala z něho knedlíky. Další problém nastal při vaření, většina knedlíků se rozpadla, tak jsem z hrnce lovila zvlášť knedlíky a zvlášť těsto. "Nevadí, na vzhledu nezáleží, chuť je důležitější," jsem si pomyslela. Naaranžovala jsem knedlíky v rámci možností na talíř a ozdobila je tvarohem. Nicméně těsto se nedalo jíst (zapomněla jsem tam dát cukr) a tvaroh měl takový divný zápach, takže to bylo marné :( Snažila jsem se udat knedlíky Brettovi a Anuarovi, ale jak viděli jejich přípravu, radši odmítli. Nakonec jsem to vzdala i já, vydloubala jsem meruňky z těsta a snědla je samotné. Mňam, vařené meruńky byly opravdu dobré :D


Žádné komentáře:

Okomentovat