sobota 18. srpna 2012

Indická restaurace

V úterý 10.7. 2012 jsme se s Brettem, Olou a její kamarádkou Nathalie vydali do indické restaurace. Popravdě bych radějji šla do kazašské.... už jsem byla v americkém baru na americké snídani, v indické restauraci na indické večeři, ale kazašské jídlo jsem ještě neochutnala :(

V indické restauraci jsem byla poprvé a docela se mi tam líbilo. Romantickou atmosféru navazovaly neustálé výpadky elektřiny, což byla docela sranda (aspoň do doby než zapálili svíčky).Nevadilo mi, že nic nevidím, jen jsem se bála, aby měli na čem vařit, když elektřina nefungovala. Nathalie mě ujistila, že vaří na plynu, tak jsem si oddychla :) Ani nevím, co jsme si objednali, každý něco jiného, abychom mohli ochutnat. Holky, vegetariánky, měly smůlu, protože já i Brett jsme si dali maso. Já jsem měla skopové ve špenátové omáčce s rajčaty a bylo to vynikající. Ačkoliv jsem si objednala málo pálivé, myslela jsem, že mi po prvním soustu shoří pusa. Pak  jsem si dala pivo a bylo to lepší. Tento večer jsem se docela plácla přes kapsu, nechala jsem tam 4 000 tenge, ale zase jsem se najedla na 2 dny dopředu.

Žádné komentáře:

Okomentovat