středa 14. listopadu 2012

Český den v jazykovce :)



V sobotu 30.9 jsem se rozhodla uspořádat tzv. Český den aneb oslavit státní svátek Den české státnosti. Příprava na vyučování byla jedna z nejdelších a nejnáročnějších – musela jsem oškrábat asi 2kg brambor z kterých jsem pak následně 2 hodiny smažila bramboráky. Taky jsem nakoupila česká piva – Kozla, takže to bylo i s interaktivní ukázkou české kuchyně. Kromě jídla a pití jsem připravila prezentaci o mé milované vlasti, aby i Kazaši věděli, kde se tato nádherná země nachází a čím jsme vlastně slavní (mimo jiné prezidentem kradoucím pero). Myslím, že je to všechny pobavilo. Hold nikdo není dokonalý…ani český prezident, ikdyž si to o sobě často myslí :)

   
Shopi v českém dresu s českým pivem a českým bramborákem :)

se studentkami Elmírou a Nurgul

Žádné komentáře:

Okomentovat