pátek 1. února 2013

Zpět doma aneb "home sweet home"

Tak už je to více  jak 2 měsíce co jsem doma.
2 měsíce, během kterých jsem mimojiné stihla:
  • přijít z absolventského plesu Gymnázia Dr.Emila Holuba v 5 hodin ráno
  • "strašit" děti v převleku anděla za asistence Mikuláše a Čerta :D
  • po vzájemné dohodě se rozejít s přítelem po 8 letech (tak to hold nevyšlo, no)
  • potkat se s Anet v Praze (Anet je ta holčina z příspěvku 3dny s Anet :D)
  • moderovat Syrečka Awards v AIESEC Olomouc v převleku prasete
  • navštívit Budapešť a Vídeň 
  • upéct 10 druhů cukroví (za pomoci babičky)
  • upéct a nazdobit asi milion perníčků (sama!!!)
  • jet nakupovat vánoční dárky s 50kč v peněžence a zapomenout si kartu doma
  • zjistit, že ani příští rok se nevdám (barborka opět nevykvetla...)
  • oslavit Vánoce s rodinou
  • nepřibrat během vánočních svátků
  • oslavit Silvestra s kamarády v Ostravě
  • zjistit, že moje francouzština na tom není tak hrozně jak jsem si myslela :)
  • účastnit se voleb prezidenta AIESEC Olomouc
  • začít psát diplomovou práci (KONEČNĚ'!!!)
  • nevyhrát ani zajíce, ani bažanty ani jakékoliv jiné zvíře na Mysliveckém plese
  • omylem si z foťáku vymazat všechny fotky ohledně diplomky
  • 2x ztratit ten samý mobil a 2X se s ním šťastně shledat (poprvé ve vlaku RegioJet cestou z Olomouce, po druhé v Potrefené huse v Praze)
  • odvolit prezidenta Česká republiky
  • účastit se konference NEXT a připomenout si, proč je super být AIESECář :D
  • a v neposlední řadě litovat toho, že jsem si tu jednosměrnou letenku domů koupila. Bohužel jsou rozhodnutí, která už nelze vzít zpět :(
No je toho docela dost. Další "vtipná" věc, která se mi podařila je, že jsem si zapomněla přeměnit kazašské tenge na eura či jinou směnitelnou měnu ještě na území Kazachstánu.Takže výsledkem je, že na českém účtě mám suma sumárum nic, za to v hotovosti mám 120 000 tenge, které mi jsou ovšem úplně k ničemu protože se ani tady, ani ve Vidni ba dokonce ani v Maďarsku vyměnit nedají.

Takže nezbývá asi nic jiného, než se vrátit zpátky do Kazachstánu :D NO UVIDÍME, KAM POVEDOU MOJE DALŠÍ KROKY...


Žádné komentáře:

Okomentovat