pondělí 29. dubna 2013

Zdravím z Ruska!



Ahoj všichni,

Tak se po delší době opět ozývám, tentokrát z Ruska, konkrétně z Nižního Novgorodu. Nevím proč mi vždycky trvá tak dlouho, než se dokopu k tomu, abych se o své zážitky podělila i s ostatními prostřednictvím svého blogu. Jsem tu už měsíc a půl a za tu dobu jsem nenapsala ani čárku. Takže žádné dlouhé úvody a jdeme na věc!

Proč mě to znovu táhlo na východ? Hlavním důvodem je ruština. Mým snem je umět plynule rusky a kde jinde se jazyk naučit než v zemi, kde se jím mluví :) Samozřejmě mě lakají země jako Azerbajdžán, Kazachstán a Kyrgystán, ale moje finanční prostředky nejsou bezedné a Rusko se v tomto případě jevilo jako nejlevnější varianta. Taky jsem doufala, že konečně vyměním ty Kazašské tenge no a hlavně jsem dostala celkem zajímavou pracovní nabídku, právě v Nižním Novgorodu. 

Babička m říkávala „od říkaného chleba největší krajíc“ a asi měla pravdu. Vždy jsem trvdila, že učitelkou rozhodně nikdy nebudu….noa hádejte, co tu dělám? UČÍM a dokonce na základní škole. Pro mnohé lidi noční můra, ale mě to hrozně baví. Dokonce mě těší, když mi děti říkají  „paní učitelko.“  

NIKDY NEŘÍKEJ NIKDY!

Žádné komentáře:

Okomentovat